Start SSC2017

Pravila dirkališča ter eventov SSC


PRIHOD

Ob predhodni prijavi ter plačilu štartnine za določen event je potrebno ob prihodu na dirkališče upoštevati naslednja pravila/priporočila:

  • planirajte prihod na dirkališče dovolj zgodaj (vsaj do cca 8h zjutraj)
  • poiščite zase primeren prostor, se raztovorite, postavite motor na stojalo, nastavite grelce za pnevmatike (če jih imate), ter eventuelno tendo ali kaj podobnega v primeru vročine.
  • po vsem tem se napotite v pisarno prireditelja (Bobo), katera se nahaja ravno pod tribunami

V pisarni je postopek sledeč:

  • oddate obrazec za vstop na dirkališče (odgovornost)
  • prireditelj vam preda nalepke ter zapestnice za vstop na stezo
  • oddate prijavo za udeležbo na določeno dirko, katera poteka na ta dan
  • ob prijavi prejmete transponder (merilec časa), za katerega je potrebno doplačati 20€, v primeru, da se želite udeležiti dveh ali več dirk v dnevu je cena transponderja 30€.

TRENING

Zaradi varnosti vseh je potrebno upoštevati pravila:

  • alkohol ne sodi na stezo in ob eventuelni vinjenosti ter povzročitvi nesreče le ta odgovarja za storjeno!
  • neupoštevanje signalnih zastav lahko privede do neljube nesreče zato se take udeležence kaznuje s končanjem nastopa.
  • zelo počasna vožnja z »ogledi okolice in narave« ne sodi na dirkališče in je nevarna!
  • ob eventuelnih težavah z z vami ali motociklom se OBVEZNO dvigne roka, da vas opazijo preostali na stezi in se vozi po robu steze, da ne pride do naleta!
  • ne glede na znanje ter hitrost na stezi vozite v svojem tempu, ki ga znate in se NE OZIRAJTE NAZAJ ALI UMIKATE HITREJŠIM, hitrejši za vami ob prehitevanju morajo paziti na varnost ob prehitevanju.

Treningi potekajo dopoldan do pričetka dirk (odvisno od urnika) ter popoldan po dirkah od cca 14-17h. Meritve časov potekajo zgolj do dirk (seveda tudi dirke) po dirkah popoldan meritev časov ni več.

Prvenstvo SSC ima za doseganje boljše štartne pozicije t.i. »SUPERPOLE« po vzoru svetovnega prvenstva WSBK, kjer je imajo vstop na stezo le udeleženci dirke SSC600 ter nato SSC1000.


DIRKA

Pred vsako dirko (po končanih treningih) organizator objavi štartno listo-pozicije, katero se morajo udeleženci obvezno ogledati v izogib kasnejše zmede pri postavitvah na pisti.

Organizator glede na določen urnik po zvočniku pozove udeležence na »ogledni krog« ter postavitev na štartne pozicije. Ta poziv ima omejen čas in kdor zamudi žal štarta iz boksa.

Po postavitvi vseh prispelih udeležencev na pozicije, da štarter z zeleno zastavo znak za pričetek ogrevalnega kroga. (Ogrevalni krog je dobesedno namenjen ogrevanju gume in priporočena je dokaj hitra vožnja kroga, ker se pri počasni vožnji guma hladi, kar pa ni dobro)

Po ponovni postavitvi na štartne pozicije, štarter z ugasnitvijo rdeče luči na semaforju izvede štart dirke.

Dirka SSC poteka 6 krogov in organizator s tablami obvešča udeležence o preostalih krogih do zaključka.

Organizator s ciljno-karirastvo zastavo zaključi dirko, po kateri morajo udeleženci odpeljati še t.i. »ohlajevalni krog«


PODELITEV

Po končani dirki organizator v nekaj minutah objavi rezultate.

Po koncu vseh dirk (odvisno od urnika) organizator izvede podelitev priznanj, kjer se delijo pokali do 5.mesta v vsakem razredu skupaj z nagradami sponzorjev.


ZASTAVE

Zelena zastava – na stezi ni nobenih posebnosti in lahko nemoteno nadaljujemo z vožnjo.

Rumena zastava – nevarnost. Upočasnimo vožnjo in ne prehitevamo ostalih udeležencev.

Modra zastava – dohitevajo nas hitrejši udeleženci, ki nas bodo prehiteli. Umaknemo se z idealne linije in predse spustimo hitrejše udeležence.

Rdeča zastava - prekinitev dogodka zaradi nesreče ali kakšnega drugega vzroka. Zmanjšamo svojo hitrost in ob koncu kroga zapustimo stezo – zapeljemo v boks.

Bela zastava – počasno (reševalno) vozilo na stezi. Prilagodimo hitrost in spustimo vozilo mimo.

Rumeno-rdeča progasta zastava – pozor, spolzka steza. Prišlo je do razlitja olja, bencina ali kakšne druge tekočine na stezi. Hitrost prilagodimo razmeram na stezi.

Črno bela kockasta zastava – konec treninga ali dirke. Ob koncu kroga zapeljemo v boks, po stezi vozimo z prilagojeno hitrostjo.